Verkkokauppa ja -tilaukset

Koskeeko palautusoikeus kaikkia tuotteita?

Sinulla on 14 päivää aikaa tutustua tuotteisiin ja tehdä ostopäätös. Sinun tulee käsitellä palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta enintään tuotteen täyteen arvoon saakka. Palautusoikeus ei koske verkosta ladattavia tuotteita, aika- tai lahjakortteja eikä ns. Räätälöityjä tilaustuuotteita jotka on valmistettu tilaajan antamilla tiedoilla. [...]

Haluan palauttaa verkkokaupasta tilaamani tuotteen. Miten toimin?

Palautusosoite on Verkkokauppa Maagi.fi c/o Lucentia Group Oy, Kumitehtaankatu 5, 04260 Kerava. Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuneista kuluista. Sinun tulee käsitellä palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki osat, myös käyttöohjeet.

|2017-01-30T14:43:06+02:003 marraskuun, 2015||

Miksi minun on ilmoitettava koko henkilötunnus ja puhelinnumeroni, kun tilaan laskulla?

Myyjänä meillä oikeus tarkistaa laskulla maksavan asiakkaan luottotiedot Suomen Asiakastieto Oy:n luottotietorekisteristä. Laskulla maksavan henkilön tulee olla täysi-ikäinen ja antaa henkilötunnuksensa tilausta tehdessään. Tämän lisäksi laskulla maksavan tilaajan tulee ilmoittaa puhelinnumero, jonka omistajaksi tai haltijaksi tilaaja on merkitty.

|2017-01-30T14:46:36+02:003 marraskuun, 2015||

Haluan lähettää tilaamani tuotteet muuhun kuin kotiosoitteeseeni, onko se mahdollista?

On, tilausta tehtäessä tilaaja voi valita erillisen toimitusosoitteen tilaukselleen. Jos valitset maksutavaksi laskulla maksamisen, kannattaa huomioida että tässä tapauksessa tilaajan on ilmoitettava laskutusosoite jonka tulee olla varmennettavissa virallisista lähteistä.

Go to Top