UKK – Usein kysyttyä

UKK – Usein kysyttyä2016-12-20T17:29:14+02:00
Tilasin juuri verkkokaupasta, voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?2015-11-03T16:23:01+02:00

Jos olet edennyt ostotapahtuman viimeiseen vaiheeseen eli Maksamiseen ja klikannut Jatka-painiketta, tilaus lähtee käsittelyyn ja sitä ei voi enää muuttaa. Ota yhteys asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 10:00 – 15:00.

Miten tilaus toimitetaan?2015-11-03T16:22:28+02:00

Kaikki tilaukset normalikokoiset toimitetaan kotimaan 2. luokan kirjelähetyksenä tilaajan antamaan toimitusosoitteeseen.

Koskeeko palautusoikeus kaikkia tuotteita?2017-01-30T14:39:21+02:00

Sinulla on 14 päivää aikaa tutustua tuotteisiin ja tehdä ostopäätös. Sinun tulee käsitellä palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta enintään tuotteen täyteen arvoon saakka.

Palautusoikeus ei koske verkosta ladattavia tuotteita, aika- tai lahjakortteja eikä ns. Räätälöityjä tilaustuuotteita jotka on valmistettu tilaajan antamilla tiedoilla. Poikkeavasta palautusehdosta on maininta tuotetekstissä.

Kuinka kauan paketin toimittaminen kestää?2015-11-03T16:21:33+02:00

Toimitusaikamme vaihtelee 3-8 arkipäivän välillä. Tuotteemme postitetaan viikoittain, tiistaisin 2. luokan postina, jonka toimitusaika on normaalistin noin 3 arkipäivää. Jos tarvitset pikatoimitusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse (09-75160180) arkisin klo 10:00 – 15:00 välisenä aikana.

Haluan palauttaa verkkokaupasta tilaamani tuotteen. Miten toimin?2017-01-30T14:43:06+02:00

Palautusosoite on Verkkokauppa Maagi.fi c/o Lucentia Group Oy, Kumitehtaankatu 5, 04260 Kerava.

Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuneista kuluista. Sinun tulee käsitellä palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki osat, myös käyttöohjeet.

Pitääkö minun rekisteröityä verkkokaupan asiakkaaksi voidakseni tehdä tilauksen?2017-01-30T14:44:28+02:00

Ei, voit tehdä tilauksen myös rekisteröitymättä. Jos teet tilauksen rekisteröitymättä, henkilökohtaiset tietosi eivät säily verkkokaupassamme, ja sinun pitää syöttää ne uudestaan seuraavan tilauksenteon yhteydessä.

Voinko tilata tuotteita toimitettavaksi Suomen ulkopuolelle?2017-01-30T14:45:43+02:00

Tällä hetkellä Verkkokauppa Maagi.fi toimittaa tilauksia vain Suomeen (mukaanlukien Ahvenanmaa, joka saattaa tilausjärjestelmässä esiintyä omana maanaan).

Miksi minun on ilmoitettava koko henkilötunnus ja puhelinnumeroni, kun tilaan laskulla?2017-01-30T14:46:36+02:00

Myyjänä meillä oikeus tarkistaa laskulla maksavan asiakkaan luottotiedot Suomen Asiakastieto Oy:n luottotietorekisteristä. Laskulla maksavan henkilön tulee olla täysi-ikäinen ja antaa henkilötunnuksensa tilausta tehdessään. Tämän lisäksi laskulla maksavan tilaajan tulee ilmoittaa puhelinnumero, jonka omistajaksi tai haltijaksi tilaaja on merkitty.

Epäilen käyttäjätunnukseni ja/tai salasanani joutuneen vääriin käsiin, miten saan suljettua käyttäjätunnukseni?2017-01-30T14:36:29+02:00

Ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse store@maagi.fi tai puhelimitse 0975160180 arkisin klo 10:00 – 15:00 välillä.

Haluan lähettää tilaamani tuotteet muuhun kuin kotiosoitteeseeni, onko se mahdollista?2017-01-30T14:48:10+02:00

On, tilausta tehtäessä tilaaja voi valita erillisen toimitusosoitteen tilaukselleen. Jos valitset maksutavaksi laskulla maksamisen, kannattaa huomioida että tässä tapauksessa tilaajan on ilmoitettava laskutusosoite jonka tulee olla varmennettavissa virallisista lähteistä.

Miten saan yhteyden asiakaspalveluunne?2017-01-30T14:49:26+02:00

Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse store@maagi.fi tai puhelimitse 09 75160180  Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin ma–pe klo 10–15.

Miten voin antaa palautetta?2017-01-30T14:50:48+02:00

Voit antaa palautetta asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen store@maagi.fi, soittamalla asiakaspalvelumme numeroon 09 75 160 180 (arkisin klo 10 – 15)  tai menemällä verkkokaupassa asiakaspalautelomakkeelle.